سنگ مروارید

دوشنبه 30 بهمن 1396
9:33
مهردادصفا

این سنگ از ترشح اسید کربنیک سنگ آهک در داخل صدف تشکیل می شود. مهم ترین منشأ این سنگ در خلیج فارس، خلیج مانار، کناره های آمریکای مرکزی و شمال استرالیا است (سنگ درمانی، شوفل برگر، ج1، ص130). هنگامی که یک جسم خارجی وارد صدف می شود لبه های صدف و جانور دریایی برای دفاع از خود موادی ترشح کرده که اطراف جشم را می پوشانند این مواد رفته رفته بیشتر شده و کل سطح جسم خارجی را می پوشاند و مروارید را داخل صدف شکل می دهد (عصر جواهرات، محمد عربشاهی، ص 110). مروارید رنگ ها و سایه های مختلفی دارد که به محل پیدایش آن وابسته است. مروارید های به وجود آمده در خلیج فارس که سابقه طولانی داشته و از نظر زیبایی، طبع و رنگ بهترین در دنیا هستند اغلب به رنگ سفید - کرم مشاهده می شوند. البته نوع سیاه آن فقط مخصوص اعماق خلیج همیشه فارس، کشور عزیزمان ایران است. مروارید های استرالیا اغلب به رنگ نقره ای - سفید یا زرد هستند. رنگ صورتی، هلویی، بژ، سفید، کرم و طیف های این رنگ در مروارید رویت شده است (عصر جواهرات، محمد عربشاهی، ص 111).


خواص درمانی:

ترشحات رقیق بدن و سیستم خونی را تحت کنترل دارد. باعث درمان تب، سرفه، رماتیسم، التهابات کلیه و ناتوانی ذهنی می شود. در درمان خونریزی معده، مرض قند، یرقان، ترس و بی قراری موثر است (عصر جواهرات، محمد عربشاهی، ص 112). سنگ مروارید لقب داروی درمانی و جادویی بسیار نیرومند را دارد. اعصاب، غدد فوق کلیه، طحال و عضلات را تقویت می کند. مرواریدها برای زخم معده بسیار موثرند، از روده ها محافظت می کنند، برای تب و سردردها مفید هستند، نیروی حیات در ما ایجاد می کنند و چشم ها را تقویت می کنند. همچنین برای کمبود کلسیم از آنها استفاده کرد (سنگ درمانی، شوفل برگر، ج1، ص 130).

خواص ماورائی:

برای درمان ترس و بی قراری موثر است. بر ذهن انسان حکم فرماست و باعث بیداری ذهنی و جلوگیری از جنون می شود (عصر جواهرات، محمد عربشاهی، ص 112). مرواریدها تغییرات ناگهانی خلق و خوی، اضطراب و نگرانی را از بین می برند و ابتکار، حساسیت و الهام به ما می دهند (سنگ درمانی، شوفل برگر، ج1، ص130)

استفاده از گوهرها در چاکراهای ویژه باعث می شود که سطح بیشتری از انرژی مفید و طبیعی سنگ وارد بدن شده و اگر گوهر سنگ در چاکرای مربوطه قرار گیرد، تأثیر و کارایی مطلوب تر و مشهودتری خواهد داشت. مروارید برای دومین چاکرا (سوادهیستانا) استفاده می شود (سنگ درمانی، شوفل برگر، ج2، ص 117).

این سنگ ها از آینده شوم هشدار می دهند. اگر با خود گردنبندی از این سنگ داشته باشید، شما را همیشه در برابر نگون بختی حمایت می کند (سنگ درمانی، شوفل برگر، ج1، ص131).

مرواریدها شدت ارتعاشات افراد حامل را دریافت و با نیروی خود آنها را خنثی می کنند. بهتر است این سنگ ها را در نمک خالص دریا، یک بار در ماه حمام کنید؛ و هرگز آن ها را در صندوقچه های تاریک و در بسته قرار ندهید، زیرا درخشش و زیبایی شان را از دست می دهند (سنگ درمانی، شوفل برگر، ج1، ص131).به نقل از سایت تک جواهر






[ بازدید : 126 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه سنگبری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]